,

Video AIiff Aziz DipukuI di Depan Kedai Makan


Tidak sampai beberapa jam selepas bekas isterinya, Bella Astilah menyatakan kesediaan untuk menerimanya semula hari ini, Aliff Aziz sekali lagi mencetus kontr0versi apabila vdeo dia dipuk0l seorang lelaki pula tular.

Beberapa minggu lalu, turut tular vdeo memaparkan Aliff bertengkar mulut dan hampir bergad0h di hadapan restoran di Singapura.

Dalam kejadian terbaru ini, Aliff didakwa mencetuskan kekec0han apabila bergad0h di kaki lima sebuah restoran dipercayai di Singapura.

Menerusi vdeo yang dimuat naik di Twitter, Pio Dhurjana hari ini, Aliff yang memakai singlet putih dan berseluar pendek berwarna biru dilihat terbabit dalam pergad0han.

Dalam kejadian itu, Aliff dipuk0I bertubi-tubi oleh seorang lelaki sebelum beliau dilihat melarikan diri.

Difahamkan, Aliff dalam keadaan mab0k sehingga mencetus pergad0han di tempat awam. Bagaimanapun, pergad0han itu dapat dileraikan sebelum pihak berkuasa berada di tempat kejadian.

Orang ramai yang berada di tempat kejadian turut membantu memapah Aliff beredar dari situ.

Vdeo pertama yang dimuatnaik mencecah 22,000 tontonan dan lebih 600 ulang ciap. Bagi vdeo kedua pula ia ditonton lebih 13,000 pengguna laman sosial itu.

Setakat ini belum ada apa-apa pengesahan dari pihak Aliff atau keluarga tentang punca kjadian tersebut.

Sementara beberapa minggu lalu juga turut tular vdeo apabila Aiff Aziz bertengkar mulut dan hampir bergad0h dengan seorang lelaki di sebuah restoran di Singapura.

Menerusi vdeo berkenaan, penyanyi yang juga bekas suami kepada pelakon Bella Astilah itu berada di luar sebuah restoran sambil melepaskan kemarahan kepada individu lain.

Vdeo berdurasi 1 minit 30 saat yang dirakam seorang individu dalam kereta mula tersebar di aplikasi WhatsApp dan sudah mula dikongsikan di Facebook.

Rakaman tersebut juga memaparkan Aliff membuka zip seluar sambil mengeluarkan kata-kata kurang sn0noh. Turut kelihatan beberapa individu cuba menenangkannya namun jelas penyanyi berkenaan tidak dapat mengawal dirinya.

Namun, butiran terperinci kjadian itu tidak jelas kedengaran selain kata-kata kesat semata-mata.



Sumber : hmetro