,

Akhirnya Saya Bertemu Dengan Seorang Lelaki Beriman - Tasha Shila


Selama diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hati, Muhammad Atiq Idris pada 28 Februari lalu di Masjid Wilayah, Tasha Shila memberitahu di ruang solat masjid itu merupakan simbolik pertemuan mereka yang tidak disangka-sangka

Menurut Tasha, perkenalan mereka pada awalnya diaturkan oleh seorang kenalan rapat namun pertemuan kedua sangat indah dan seperti sudah diaturkan dengan cantik dimana mereka bertemu secara tidak sengaja di masjid tersebut.

“Jujurnya pertemuan pertama kami diatur oleh rakan baik, akan tetapi pertemuan kedua yang tak dijangka itu di Masjid Wilayah.

“Saya ternampak dia, bertemu di sini di ruang solat yang sama dan saya beritahu suami mahu dinikahkan di sini. Alhamudlillah sebenarnya banyak doa saya sebelum ini dimakbulkan Allah,” katanya.

Dalam pada itu, Tasha memanjatkan rasa syukur bertemu jodoh dengan seorang lelaki yang beriman seperti yang didambakannya selama ini dan menerima dirinya seadanya.

“Syukur Alhamdulillah, impian menjadi nyata. Berkat doa semua yang mahu melihat saya mendirikan rumah tangga, akhirnya saya bertemu dengan suami, seorang lelaki yang beriman yang sayangi dan terima diri seadanya.

Ditanya mengenai rancangan berbulan madu, Tasha berkata dia dan suami merancang ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadah Umrah bersama. -rotikaya-


SUMBER
MEDIA HIBURAN